Mindent a játékról
Miután regisztráltál az oldalon, az
első lépés a bejelentkezés, hogy
elérd a játék funkcióit.
Hozz létre karaktereket a karaktereim menüpont alatt (ez csak belépés után érhető el), válassz a típusok közül, és kezdd meg a karaktered fejlesztését.
A csatákhoz el kell érned a 2-es szintet, amit egy 12 órás edzéssel rögtön el lehet érni.
Érdemes azonnal tanítani karakteredet, mivel a tanulási folyamat időigényes.
Tanulás és edzés alatt is használhatja karaktered az arénát.
Hozz létre karaktereket a karaktereim menüpont alatt (ez csak belépés után érhető el), válassz a típusok közül, és kezdd meg a karaktered fejlesztését.
A csatákhoz el kell érned a 2-es szintet, amit egy 12 órás edzéssel rögtön el lehet érni.
Érdemes azonnal tanítani karakteredet, mivel a tanulási folyamat időigényes.
Tanulás és edzés alatt is használhatja karaktered az arénát.
Azok a játékosok, akik még nem érték el az 50.000 pontot, kezdőnek minősülnek, és karaktereik nem lesznek támadhatók az arénában. (Viszont ők tudnak támadni).
Emellett minden újonnan létrehozott karakter automatikusan megkap néhány alapvető harci technikát:
- Gyors ütés – 4. szint
- Végső támadás – 1. szint
- Védekezés – 2. szint
+ alapból 3. szintűek -> 60.000 harcierővel.
Fontos, hogy miután lekerült rólad a kezdők védelme, a botok is erősebbek lesznek és megkezdődik az igazi kihívás.
Emellett minden újonnan létrehozott karakter automatikusan megkap néhány alapvető harci technikát:
- Gyors ütés – 4. szint
- Végső támadás – 1. szint
- Védekezés – 2. szint
+ alapból 3. szintűek -> 60.000 harcierővel.
Fontos, hogy miután lekerült rólad a kezdők védelme, a botok is erősebbek lesznek és megkezdődik az igazi kihívás.
A karaktereid egy listába szedve a karaktereim
menüpont alatt érheted el.
Bármelyik karaktered nevére rákattintva közvetlenül eljutsz a karakteredhez.
Abban az esetben, ha ez a lista üres, a Karakter létrehozása gomb segítségével létrehozhatsz egyet, felhasználónként maximum 20db-ot. (Ez a szám a későbbiek során, nyeremény formájában bővülhet)
A karakterek adatai mellett található ikonok különböző információkat adnak:
T - A karakter technikát tanul.
E - A karakter épp edzést folytat.
H - A karakter épp harcol.
A karaktereknek 2 fő tulajdonsága van, a védekezés és támadás %.
A védekezés azt az értéket mutatja, amelyet maximálisan megtanulhat a karakter.
A támadás két támadásod közötti töltési időt és a támadás mértékét befolyásolja.
Nagyobb %-al rendelkező karakter gyorsabban üt és többet sebez, de grantáltan keveset véd mint a többi, a tökéletes balansz miatt.
Az oldal jobb felső sarkában található ikonra kattintva gyors elérést találsz minden karakteredhez az oldal egész területén.
Abban az esetben, ha ez a lista üres, a Karakter létrehozása gomb segítségével létrehozhatsz egyet, felhasználónként maximum 20db-ot. (Ez a szám a későbbiek során, nyeremény formájában bővülhet)
A karakterek adatai mellett található ikonok különböző információkat adnak:
T - A karakter technikát tanul.
E - A karakter épp edzést folytat.
H - A karakter épp harcol.
A karaktereknek 2 fő tulajdonsága van, a védekezés és támadás %.
A védekezés azt az értéket mutatja, amelyet maximálisan megtanulhat a karakter.
A támadás két támadásod közötti töltési időt és a támadás mértékét befolyásolja.
Nagyobb %-al rendelkező karakter gyorsabban üt és többet sebez, de grantáltan keveset véd mint a többi, a tökéletes balansz miatt.
Az oldal jobb felső sarkában található ikonra kattintva gyors elérést találsz minden karakteredhez az oldal egész területén.
Szint: 1-10 közötti szinteket határozunk meg, melyek csak a harcierőtől függnek.
A harcierő az edzés alkalmazásával növekedik és ez segít elő abban, hogy szintet tudj lépni.
Az alábbi táblázatban jól látható, mennyi harcierő kell a különböző szintek eléréséhez.
Az itt látható érték az, amellyel a küzdelem során is rendelkezel.
A harcierő az edzés alkalmazásával növekedik és ez segít elő abban, hogy szintet tudj lépni.
Az alábbi táblázatban jól látható, mennyi harcierő kell a különböző szintek eléréséhez.
Az itt látható érték az, amellyel a küzdelem során is rendelkezel.
Szint | -Tól | -Ig |
---|---|---|
1 | 0 | 29.999 |
2 | 30.000 | 59.999 |
3 | 60.000 | 119.999 |
4 | 120.000 | 199.999 |
5 | 200.000 | 399.999 |
6 | 400.000 | 649.999 |
7 | 650.000 | 999.999 |
8 | 1.000.000 | 1.499.999 |
9 | 1.500.000 | 1.999.999 |
10 | 2.000.000 | 99.999.999 |
Az edzés során növelni tudod karaktered harci erejét.
A harci erő fontos a szintek elérése érdekében, illetve a harcban ez az érték lesz meghatározó.
Az alábbi táblázatban látható, mennyi plusz harcierőt kapsz egy-egy edzésért és a mellettük levő időtartamig nem edzheted ugyanazt a karaktert ismét.
Az idő lejártát egy számláló folyamatosan jelzi.
A harci erő fontos a szintek elérése érdekében, illetve a harcban ez az érték lesz meghatározó.
Az alábbi táblázatban látható, mennyi plusz harcierőt kapsz egy-egy edzésért és a mellettük levő időtartamig nem edzheted ugyanazt a karaktert ismét.
Az idő lejártát egy számláló folyamatosan jelzi.
Időtartam | Harcierő |
---|---|
2 órás | +6.000 |
4 órás | +10.800 |
8 órás | +20.160 |
12 órás | +28.800 |
Minden karakter alapértelmezetten rendelkezik egy alap támadással, ami a kezdetektől fogva
használható.
Az alaptámadás értéke a szinted szorozva 1000-el. (Pl 4es szintű karakternek 4.000 harcierőt sebez az alaptámadása)
A játékban fontos szerepet játszik a karakterek támadásának töltési ideje, ami azt jelenti, hogy 2 támadás között mennyi idő telik el.
Minden karaktertípusnak különböző értékeik vannak támadásra és védekezésre, ezek határozzák meg a töltési időt és a védekezés mértékét.
Ha a támadás nagyobb százalékkal rendelkezik, akkor kevesebb időt kell várni a következő támadásig.
Minden támadást (az alap támadáson kívül) 1-4. szintig lehet fejleszteni. Az efölötti szinteket egy adott hónap dobogós helyezéseiért cserébe lehet nyerni.
A technikák különböző szintjei egymásra épülnek, így sorrendben kell megtanulni őket.
Minél magasabb szinten tanultad meg a technikát, annál nagyobbat vagy képes sebezni ugyanakkora töltési idővel.
A támadás szintjének növekedésével a mértéke is nő, így többet sebez.
A védekezést 1-9. szintig lehet fejleszteni, mely ekkor eléri a karaktertípusban meghatározott maximális védekezési értéket.
Az alaptámadás értéke a szinted szorozva 1000-el. (Pl 4es szintű karakternek 4.000 harcierőt sebez az alaptámadása)
A játékban fontos szerepet játszik a karakterek támadásának töltési ideje, ami azt jelenti, hogy 2 támadás között mennyi idő telik el.
Minden karaktertípusnak különböző értékeik vannak támadásra és védekezésre, ezek határozzák meg a töltési időt és a védekezés mértékét.
Ha a támadás nagyobb százalékkal rendelkezik, akkor kevesebb időt kell várni a következő támadásig.
Minden támadást (az alap támadáson kívül) 1-4. szintig lehet fejleszteni. Az efölötti szinteket egy adott hónap dobogós helyezéseiért cserébe lehet nyerni.
A technikák különböző szintjei egymásra épülnek, így sorrendben kell megtanulni őket.
Minél magasabb szinten tanultad meg a technikát, annál nagyobbat vagy képes sebezni ugyanakkora töltési idővel.
A támadás szintjének növekedésével a mértéke is nő, így többet sebez.
A védekezést 1-9. szintig lehet fejleszteni, mely ekkor eléri a karaktertípusban meghatározott maximális védekezési értéket.
Technika | Szint | Tanulási idő |
---|---|---|
Gyors ütés | 1 | 6 óra |
Gyors ütés | 2 | 8 óra |
Gyors ütés | 3 | 10 óra |
Gyors ütés | 4 | 12 óra |
Végső támadás | 1 | 24 óra |
Végső támadás | 2 | 26 óra |
Végső támadás | 3 | 28 óra |
Végső támadás | 4 | 30 óra |
Technika | Szint | Tanulási idő |
---|---|---|
Védekezés | 1 | 4 óra |
Védekezés | 2 | 8 óra |
Védekezés | 3 | 12 óra |
Védekezés | 4 | 16 óra |
Védekezés | 5 | 20 óra |
Védekezés | 6 | 24 óra |
Védekezés | 7 | 28 óra |
Védekezés | 8 | 32 óra |
Védekezés | 9 | 48 óra |
A karakterek 2. szinttől tudnak harcolni, melynek kiindulópontja az aréna.
Amint elérted a minimális szintet, megjelenik az Aréna fülön a "Belépés az Arénába" gomb.
Az arénában minden a gyorsaságról és reflexekről szól.
Onnantól kezdve, hogy beléptél, látnak azok a játékosok, akik szintén épp ott tartózkodnak a karakterükkel.
PVP (Játékos a játékos ellen) - "Kapd el, vagy fuss" effektus:
3 fontos funkció van, miután beléptél, az egyik a "Támadás" ami minden épp abban a pillanatban az arénában tartózkodó karakter mellett megtalálható, de csak akkor aktív, ha eggyel kisebb, eggyel több, vagy egyenlő szintű a te karaktereddel, ezzel elkerülve az egyenlőtlenségeket. (Pl 5ös karaktereddel csak 4-5-6. szintűvel harcolhatsz, de minden ott lévőt látsz)
- A klántársaid esetében szintén inaktív a támadás gomb.
- Frissítés gombot nyomkodva frissül az arénában található ellenfelek listája, ez fontos eleme a harctérnek, hogy balanszba hozza a támadásra készülő játékost a nála kisebb szintűvel. (Pl. ha belépsz az arénába, kevesebb időd van reagálni akkor, ha a támadó félnek automatikusan megjelennél)
- A kilépés gomb segít neked abban az esetben, ha nálad nagyobb szintű tartózkodik az arénában, ekkor érdemes minél gyorsabban kilépni, hogy ne tudjon elkapni.
- A támadás gomb megnyomásával elkezdődik a harc.
PVE (Játékos - bot(NPC) ellen):
- Ha épp nincs senki a harctéren, akkor is gyűjteni tudod a pontokat, kristálygömböket és a nyert csatáid számát a botok megtámadásával.
- A botok random generálódnak a karaktered szintjéhez és harci erejéhez mérten, változó technikákkal.
- Néhány esetben kristálygömböket, senzou babot, kaio-ken karkötőt, sfc-t is hordoznak magukkal, melyeket a harc megnyerésével elveszel tőlük.
- Minden bot legyőzhető.
Amint elérted a minimális szintet, megjelenik az Aréna fülön a "Belépés az Arénába" gomb.
Az arénában minden a gyorsaságról és reflexekről szól.
Onnantól kezdve, hogy beléptél, látnak azok a játékosok, akik szintén épp ott tartózkodnak a karakterükkel.
PVP (Játékos a játékos ellen) - "Kapd el, vagy fuss" effektus:
3 fontos funkció van, miután beléptél, az egyik a "Támadás" ami minden épp abban a pillanatban az arénában tartózkodó karakter mellett megtalálható, de csak akkor aktív, ha eggyel kisebb, eggyel több, vagy egyenlő szintű a te karaktereddel, ezzel elkerülve az egyenlőtlenségeket. (Pl 5ös karaktereddel csak 4-5-6. szintűvel harcolhatsz, de minden ott lévőt látsz)
- A klántársaid esetében szintén inaktív a támadás gomb.
- Frissítés gombot nyomkodva frissül az arénában található ellenfelek listája, ez fontos eleme a harctérnek, hogy balanszba hozza a támadásra készülő játékost a nála kisebb szintűvel. (Pl. ha belépsz az arénába, kevesebb időd van reagálni akkor, ha a támadó félnek automatikusan megjelennél)
- A kilépés gomb segít neked abban az esetben, ha nálad nagyobb szintű tartózkodik az arénában, ekkor érdemes minél gyorsabban kilépni, hogy ne tudjon elkapni.
- A támadás gomb megnyomásával elkezdődik a harc.
PVE (Játékos - bot(NPC) ellen):
- Ha épp nincs senki a harctéren, akkor is gyűjteni tudod a pontokat, kristálygömböket és a nyert csatáid számát a botok megtámadásával.
- A botok random generálódnak a karaktered szintjéhez és harci erejéhez mérten, változó technikákkal.
- Néhány esetben kristálygömböket, senzou babot, kaio-ken karkötőt, sfc-t is hordoznak magukkal, melyeket a harc megnyerésével elveszel tőlük.
- Minden bot legyőzhető.
A harcot a karakter "Aréna" fülön irányíthatod.
A csata működése:
- A harc ütésváltásokból áll, amíg legalább az egyik fél képes támadni.
- Válaszd ki a támadásokat a rendelkezésedre álló technikák közül.
- Minden támadás után várnod kell a következő támadásig, de ezt az értéket a karakter típusa és felhasznált technikája határozzam meg. (Pl az alaptámadás alapértelmezett értéke 1 perc töltési idő)
- A támadási képességedet a támadási pontok (TP) határozzák meg.
Mit jelent a támadási pont (TP)?
- A TP az aktuális harcierőd 1.000-rel osztott értéke (pl. 100.000 harcierő = 100 TP).
A TP fogy, amikor:
- Téged megütnek (fogy az erőd).
- Te támadsz (a támadásod kivitelezése energiát igényel).
Hogyan működik a sebzés és védekezés?
- A támadás energiát igényel, függetlenül attól, hogy az ellenfél mennyit véd ki.
Példa:
- 100.000 harcierővel indulsz (100 TP).
- Támadsz egy 10.000-es sebzéssel, de az ellenfél 20%-ot véd (2.000).
- A TP-d 100-ról 90-re csökken, mert a támadáshoz 10 TP-t használtál fel.
- Az ellenfél visszatámad, és 9.000-et sebződsz és fogy 9 TP-d.
TP követése:
- Mindig láthatod a TP állapotát (pl. 10/100 → 10/91).
- Az első szám az elhasznált, a második a teljes TP-t mutatja.
Mi történik, ha elfogy a TP?
- Ha egy karakter TP-je elfogy, abban az órában már nem támadhat.
- Minden órában a TP nullázódik, és ekkor újra támadhatsz az aktuális harcierőd alapján.
- Ez a rendszer biztosítja, hogy a harc stratégiai és kiegyensúlyozott maradjon.
A fent leírtakból jól látszik, hogy a harc kimenetel nagyban függ attól, hogy mikor melyik technikád alkalmazod.
Harc közben lehetőséged van:
Feladni a harcot:
- Ha az ellenfeled elfogadja a feladásod, csak 1 szintet esik a karaktered szintje és a harci ereje az adott szint kezdőértékére csökken. (Pl 4es karakter 150.000 harcierővel visszaesik 3as szintre és 60.000 harcierőre) - Ebben az esetben a vesztes nem kap pontot.
Abbahagyni a harcot:
- Ha ellenfeled elfogadja, minden visszaáll a támadás előtti állapotra.
Amennyiben az ellenfeled egyiket sem fogadja el, a karaktered 2 szintet csökken, de pont jár a küzdelemért. (Pl 4es karakter 150.000 harcierővel visszaesik 2es szintre és 30.000 harcierőre)
A nyertes fél a harc után megkapja a vesztes karakteren vagy boton lévő kristálygömböket.
A harc közben lehetőségetek van üzenni egymásnak, itt akár meggyőzhető a nyert helyzetben lévő játékos, hogy elengedjen speciális tárgy/karakterért cserébe vagy azért, mert jó kedve van. :)
A csata működése:
- A harc ütésváltásokból áll, amíg legalább az egyik fél képes támadni.
- Válaszd ki a támadásokat a rendelkezésedre álló technikák közül.
- Minden támadás után várnod kell a következő támadásig, de ezt az értéket a karakter típusa és felhasznált technikája határozzam meg. (Pl az alaptámadás alapértelmezett értéke 1 perc töltési idő)
- A támadási képességedet a támadási pontok (TP) határozzák meg.
Mit jelent a támadási pont (TP)?
- A TP az aktuális harcierőd 1.000-rel osztott értéke (pl. 100.000 harcierő = 100 TP).
A TP fogy, amikor:
- Téged megütnek (fogy az erőd).
- Te támadsz (a támadásod kivitelezése energiát igényel).
Hogyan működik a sebzés és védekezés?
- A támadás energiát igényel, függetlenül attól, hogy az ellenfél mennyit véd ki.
Példa:
- 100.000 harcierővel indulsz (100 TP).
- Támadsz egy 10.000-es sebzéssel, de az ellenfél 20%-ot véd (2.000).
- A TP-d 100-ról 90-re csökken, mert a támadáshoz 10 TP-t használtál fel.
- Az ellenfél visszatámad, és 9.000-et sebződsz és fogy 9 TP-d.
TP követése:
- Mindig láthatod a TP állapotát (pl. 10/100 → 10/91).
- Az első szám az elhasznált, a második a teljes TP-t mutatja.
Mi történik, ha elfogy a TP?
- Ha egy karakter TP-je elfogy, abban az órában már nem támadhat.
- Minden órában a TP nullázódik, és ekkor újra támadhatsz az aktuális harcierőd alapján.
- Ez a rendszer biztosítja, hogy a harc stratégiai és kiegyensúlyozott maradjon.
A fent leírtakból jól látszik, hogy a harc kimenetel nagyban függ attól, hogy mikor melyik technikád alkalmazod.
Harc közben lehetőséged van:
Feladni a harcot:
- Ha az ellenfeled elfogadja a feladásod, csak 1 szintet esik a karaktered szintje és a harci ereje az adott szint kezdőértékére csökken. (Pl 4es karakter 150.000 harcierővel visszaesik 3as szintre és 60.000 harcierőre) - Ebben az esetben a vesztes nem kap pontot.
Abbahagyni a harcot:
- Ha ellenfeled elfogadja, minden visszaáll a támadás előtti állapotra.
Amennyiben az ellenfeled egyiket sem fogadja el, a karaktered 2 szintet csökken, de pont jár a küzdelemért. (Pl 4es karakter 150.000 harcierővel visszaesik 2es szintre és 30.000 harcierőre)
A nyertes fél a harc után megkapja a vesztes karakteren vagy boton lévő kristálygömböket.
A harc közben lehetőségetek van üzenni egymásnak, itt akár meggyőzhető a nyert helyzetben lévő játékos, hogy elengedjen speciális tárgy/karakterért cserébe vagy azért, mert jó kedve van. :)
Győztes pontszám (nyertes jutalma):
- Alapérték: Minden harc alapból 1000 pontot ér.
Ellenfél ereje számít:
- Ha az ellenfeled harciereje nagyobb a tiédnél, akkor több pontot kapsz. Ha kisebb, akkor kevesebbet.
Példa:
- Ha az ellenfeled harciereje a tiéd 50%-a, akkor a jutalmad az alap pontszám fele, azaz 500 pont.
Kristálygömb bónusz:
- 10 vagy több kristálygömb: Dupla jutalom.
- Kevesebb mint 10 kristálygömb: A bónusz a kristálygömbök számától függ. Például 5 kristálygömb esetén +50% pont jár.
Vesztes pontszám:
- Harcierő-veszteség alapján: A vesztes annyi pontot kap, amennyi az elvesztett harciereje alapján jár.
Példa:
- Ha az harcierőd 100.000-ről 70.000-re csökken, az harcierő-veszteséged 30%. Így az alap 1000 pont 30%-át veszted el, ami 300 pont.
Példa:
- Te: 100.000 harcierő, 5 kristálygömb.
- Ellenfél: 80.000 harcierő.
Harc vége:
Győztes pontszám:
- Az ellenfél harciereje a tiéd 80%-a (80.000 / 100.000 = 0,8).
- Alap jutalom: 1000 × 0,8 = 800 pont.
- Kristálygömb bónusz: 800 + 50% (5 kristálygömb) = 1200 pont.
- Összes pontszám: 1200 pont.
Vesztes pontszám:
- Az ellenfél elvesztett 30.000 harcierőt (100.000 → 70.000).
- Pontvesztés: 1000 × 0,3 = 300 pont.
- Összes pontszám: 300 pont.
- Alapérték: Minden harc alapból 1000 pontot ér.
Ellenfél ereje számít:
- Ha az ellenfeled harciereje nagyobb a tiédnél, akkor több pontot kapsz. Ha kisebb, akkor kevesebbet.
Példa:
- Ha az ellenfeled harciereje a tiéd 50%-a, akkor a jutalmad az alap pontszám fele, azaz 500 pont.
Kristálygömb bónusz:
- 10 vagy több kristálygömb: Dupla jutalom.
- Kevesebb mint 10 kristálygömb: A bónusz a kristálygömbök számától függ. Például 5 kristálygömb esetén +50% pont jár.
Vesztes pontszám:
- Harcierő-veszteség alapján: A vesztes annyi pontot kap, amennyi az elvesztett harciereje alapján jár.
Példa:
- Ha az harcierőd 100.000-ről 70.000-re csökken, az harcierő-veszteséged 30%. Így az alap 1000 pont 30%-át veszted el, ami 300 pont.
Példa:
- Te: 100.000 harcierő, 5 kristálygömb.
- Ellenfél: 80.000 harcierő.
Harc vége:
Győztes pontszám:
- Az ellenfél harciereje a tiéd 80%-a (80.000 / 100.000 = 0,8).
- Alap jutalom: 1000 × 0,8 = 800 pont.
- Kristálygömb bónusz: 800 + 50% (5 kristálygömb) = 1200 pont.
- Összes pontszám: 1200 pont.
Vesztes pontszám:
- Az ellenfél elvesztett 30.000 harcierőt (100.000 → 70.000).
- Pontvesztés: 1000 × 0,3 = 300 pont.
- Összes pontszám: 300 pont.
A játék során lehetőséged van kristálygömböket szerezni, melyekkel előnyre teszel szert:
- A harc után a pontozásnál minden gömb +10% pontot ér. (Maximum 10 gömb erejéig +100%)
- Ha 30 gömb van a karaktereden, a védekezésed (tanultsági szintnek megfelelően) minden ellened érkező támadás esetén a maximumot védi. (alapesetben véletlenszerűen)
Hogyan juthatsz hozzá?
- Harc megnyerése után (akár játékos, akár bot) hozzád kerülnek ellenfeled gömbjei.
- Napi jutalmak tartalmazhatnak kristálygömböt.
- Hónap végén a toplista zárásánál a dobogós helyezettek minden esetben kapnak.
- Hónap végén minden 10 megnyert mérkőzés után jár 1db.
- A harc után a pontozásnál minden gömb +10% pontot ér. (Maximum 10 gömb erejéig +100%)
- Ha 30 gömb van a karaktereden, a védekezésed (tanultsági szintnek megfelelően) minden ellened érkező támadás esetén a maximumot védi. (alapesetben véletlenszerűen)
Hogyan juthatsz hozzá?
- Harc megnyerése után (akár játékos, akár bot) hozzád kerülnek ellenfeled gömbjei.
- Napi jutalmak tartalmazhatnak kristálygömböt.
- Hónap végén a toplista zárásánál a dobogós helyezettek minden esetben kapnak.
- Hónap végén minden 10 megnyert mérkőzés után jár 1db.
Minden hónapban egy új verseny indul.
Minden játékos automatikusan részt vesz, nem szükséges külön jelentkezni. A pontjaid az adott havi verseny részét képezik.
Bármilyen szintű karakter részt vehet: - Akár 2-es, akár 9-es szinten állsz, harcolhatsz és pontokat szerezhetsz.
Különböző kategóriák kerülnek díjazásra:
- Felhasználó összpontszám top 3 (összes karaktered pontja összeadódik)
- Karakter összpontszám top 3 (egyéni karakterpontszámok)
- Klán összpontszám top 3 (klántagok összpontszámai)
Érdemes a dobogós helyekért küzdeni:
- Az első három helyezett elismerésben, extra technikákban, harci erőben, karakterekben és egyéb jutalmakban részesül.
Havi forduló zárásakor az összegyűjtött pontok nem tűnnek el, mindig láthatóak lesznek az adott karakternél.
Minden játékos automatikusan részt vesz, nem szükséges külön jelentkezni. A pontjaid az adott havi verseny részét képezik.
Bármilyen szintű karakter részt vehet: - Akár 2-es, akár 9-es szinten állsz, harcolhatsz és pontokat szerezhetsz.
Különböző kategóriák kerülnek díjazásra:
- Felhasználó összpontszám top 3 (összes karaktered pontja összeadódik)
- Karakter összpontszám top 3 (egyéni karakterpontszámok)
- Klán összpontszám top 3 (klántagok összpontszámai)
Érdemes a dobogós helyekért küzdeni:
- Az első három helyezett elismerésben, extra technikákban, harci erőben, karakterekben és egyéb jutalmakban részesül.
Havi forduló zárásakor az összegyűjtött pontok nem tűnnek el, mindig láthatóak lesznek az adott karakternél.
Legyél figyelmes, kerüld a hibákat!
Egy rossz kattintás is vereséget okozhat.
Ha nincs megfelelő ellenfél, jelentkezz ki az arénából, vagy ha van, támadj minél gyorsabban.
Stratégiai támadás sorrendje:
Kisebb támadásokkal kezdd: Ezekkel gyorsan és hatékonyan csökkentheted az ellenfél harcierejét, és kevesebb várakozási idő van köztük (kb. 1 perc).
Nagy támadást időzítsd a végére: Akkor használd, amikor ezzel optimálisan ki tudod használni a támadáspontjaidat, vagy amikor az ellenfelet jelentősen legyengítheted, hogy ő már ne tudjon erős támadást indítani.
Fontos a gyors reakcióidő:
Ha 1 perc után támadhatsz újra, igyekezz a lehető leghamarabb támadni. Ez különösen fontos, mert aki előbb üt, az előnyben lesz.
Támadáspontok óránkénti visszatöltése:
Ha elfogytak a támadáspontjaid, a következő órában újra támadhatsz.
Az, aki gyorsabban támad, jobban kihasználhatja a támadáspontjait.
Összegzés: A harcokban az időzítés, a stratégiai támadás, és a gyors reakció kulcsfontosságú.
Gyakorolj, hogy hatékonyabban legyél!
Egy rossz kattintás is vereséget okozhat.
Ha nincs megfelelő ellenfél, jelentkezz ki az arénából, vagy ha van, támadj minél gyorsabban.
Stratégiai támadás sorrendje:
Kisebb támadásokkal kezdd: Ezekkel gyorsan és hatékonyan csökkentheted az ellenfél harcierejét, és kevesebb várakozási idő van köztük (kb. 1 perc).
Nagy támadást időzítsd a végére: Akkor használd, amikor ezzel optimálisan ki tudod használni a támadáspontjaidat, vagy amikor az ellenfelet jelentősen legyengítheted, hogy ő már ne tudjon erős támadást indítani.
Fontos a gyors reakcióidő:
Ha 1 perc után támadhatsz újra, igyekezz a lehető leghamarabb támadni. Ez különösen fontos, mert aki előbb üt, az előnyben lesz.
Támadáspontok óránkénti visszatöltése:
Ha elfogytak a támadáspontjaid, a következő órában újra támadhatsz.
Az, aki gyorsabban támad, jobban kihasználhatja a támadáspontjait.
Összegzés: A harcokban az időzítés, a stratégiai támadás, és a gyors reakció kulcsfontosságú.
Gyakorolj, hogy hatékonyabban legyél!
Miért érdemes klánhoz csatlakozni?
- Biztonság az azonos klántagokkal szemben
- A klántársak nem támadhatják meg egymást, így nincs veszély a saját csapaton belül.
Tapasztalat megosztása
- A klánok segítenek a kezdőknek megérteni a csata fortélyait és különböző stratégiákat.
Szövetségi védelem
- Egy klán szövetségeseinek harcosai sem támadhatnak meg, így további védelmet élvezhetsz.
Gyorsabb problémamegoldás
- Ha valamilyen problémád van, a klánvezető segíthet neked.
Extra jutalmak a klánversenyeken
- Ha a klánod az első 3 hely valamelyikét megszerzi a versenyben, extra jutalmakat kaptok, amit a klánvezető oszt el.
Hogyan csatlakozhatsz egy klánhoz?
- A klánok menüpont alatt a jelentkezés gombra kattintva.
Jelentkezés elbírálása:
- A jelentkezésedet a klánfőnökök bírálják el, így az nem garantálja, hogy azonnal taggá válsz.
Taggá válás:
- Ha felvettek, a karaktereid neve elé szögletes zárójelben megjelenik a klán nevének rövidítése és színe, így mindenki látni fogja, hogy melyik klánhoz tartozol.
Egyéb lehetőségek:
- Maradhatsz önálló játékosként, ha egyik klán sem felel meg az elképzeléseidnek.
- Saját klánt is alapíthatsz, ha saját közösséget szeretnél létrehozni.
Csatlakozz egy klánhoz, hogy tapasztalt szövetségesekkel harcolhass, védelmet élvezhess, és részesülhess a klánok által nyújtott előnyökben!
- Biztonság az azonos klántagokkal szemben
- A klántársak nem támadhatják meg egymást, így nincs veszély a saját csapaton belül.
Tapasztalat megosztása
- A klánok segítenek a kezdőknek megérteni a csata fortélyait és különböző stratégiákat.
Szövetségi védelem
- Egy klán szövetségeseinek harcosai sem támadhatnak meg, így további védelmet élvezhetsz.
Gyorsabb problémamegoldás
- Ha valamilyen problémád van, a klánvezető segíthet neked.
Extra jutalmak a klánversenyeken
- Ha a klánod az első 3 hely valamelyikét megszerzi a versenyben, extra jutalmakat kaptok, amit a klánvezető oszt el.
Hogyan csatlakozhatsz egy klánhoz?
- A klánok menüpont alatt a jelentkezés gombra kattintva.
Jelentkezés elbírálása:
- A jelentkezésedet a klánfőnökök bírálják el, így az nem garantálja, hogy azonnal taggá válsz.
Taggá válás:
- Ha felvettek, a karaktereid neve elé szögletes zárójelben megjelenik a klán nevének rövidítése és színe, így mindenki látni fogja, hogy melyik klánhoz tartozol.
Egyéb lehetőségek:
- Maradhatsz önálló játékosként, ha egyik klán sem felel meg az elképzeléseidnek.
- Saját klánt is alapíthatsz, ha saját közösséget szeretnél létrehozni.
Csatlakozz egy klánhoz, hogy tapasztalt szövetségesekkel harcolhass, védelmet élvezhess, és részesülhess a klánok által nyújtott előnyökben!
Írj a supportnak az igényeddel kapcsolatban.
info@sf3.hu
info@sf3.hu
Üzenetek és Fórum – Kapcsolat a többi játékossal
A csatákon túl békésebb módon is kapcsolatba léphetsz a játékosokkal. Erre két fő lehetőség áll rendelkezésedre:
Üzenetek
Az üzenetek menüpontban bármely játékosnak küldhetsz rövid üzenetet.
Csata közben is van lehetőséged üzenetet küldeni az ellenfelednek, például, ha meg szeretnél vele egyezni.
Fórum
A fórum egy pezsgő közösségi tér, ahol mindig találhatsz baráti társaságot.
Kérdezz, ha valamiben nem vagy biztos, vagy csak csatlakozz a beszélgetésekhez!
A csatákon túl békésebb módon is kapcsolatba léphetsz a játékosokkal. Erre két fő lehetőség áll rendelkezésedre:
Üzenetek
Az üzenetek menüpontban bármely játékosnak küldhetsz rövid üzenetet.
Csata közben is van lehetőséged üzenetet küldeni az ellenfelednek, például, ha meg szeretnél vele egyezni.
Fórum
A fórum egy pezsgő közösségi tér, ahol mindig találhatsz baráti társaságot.
Kérdezz, ha valamiben nem vagy biztos, vagy csak csatlakozz a beszélgetésekhez!
Minden karakter pontokat szerezhet a játékban végzett tevékenységek alapján. Ha egy bizonyos ponthatárt elér, akkor a rangja automatikusan növekszik.
A magasabb rang nemcsak presztízst jelent, minden Rank 1 karakter automatikusan speciális karakterré fejlődik.
Rang | Megnevezés | Pontszám szükséges |
---|---|---|
R8 | Rank 8 | 25.000 |
R7 | Rank 7 | 50.000 |
R6 | Rank 6 | 100.000 |
R5 | Rank 5 | 200.000 |
R4 | Rank 4 | 400.000 |
R3 | Rank 3 | 650.000 |
R2 | Rank 2 | 1.000.000 |
R1 | Rank 1 | 2.000.000 |
A játékban használható fizetőeszköz, amely toplistás helyezések jutalmaként szerezhető, valamint botok legyőzésével nyerhető.
Felhasználható a piactéren tárgyak és karakterek vásárlására.
Felhasználható a piactéren tárgyak és karakterek vásárlására.
Karaktereket és tárgyakat adhatsz-vehetsz SF Creditért, a megvásárolható tárgyak kínálata pedig folyamatosan bővül a játék során.
A karaktered adatlapján, a neve mellett található ikonra kattintva teheted eladhatóvá a karaktered. Ugyanitt, az adatai alatt találod a gombokat, amelyekkel a megvásárolt tárgyakat felhasználhatod.
Elérhető tárgyak a piactéren:
Kristálygömb – 1 db kristálygömb vásárlása
Senzou Bab – Felhasználható egy karakter vereségének eltávolítására
Kaio-ken karkötő – Felhasználásával egy karaktered típusa megváltoztatható
Power Capsule – Lehetővé teszi további karakterek regisztrálását, megvásárlás után automatikusan nő a karakter slotod.
A karaktered adatlapján, a neve mellett található ikonra kattintva teheted eladhatóvá a karaktered. Ugyanitt, az adatai alatt találod a gombokat, amelyekkel a megvásárolt tárgyakat felhasználhatod.
Elérhető tárgyak a piactéren:
Kristálygömb – 1 db kristálygömb vásárlása
Senzou Bab – Felhasználható egy karakter vereségének eltávolítására
Kaio-ken karkötő – Felhasználásával egy karaktered típusa megváltoztatható
Power Capsule – Lehetővé teszi további karakterek regisztrálását, megvásárlás után automatikusan nő a karakter slotod.
A játékban különböző nehézségű botokkal (NPC-kel) lehet megküzdeni, amelyek eltérő tulajdonságokkal és jutalmakkal rendelkeznek. Az alábbiakban a különböző szintű botok részletes leírása található.
Könnyű bot
Tanultsága: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: Nincs, Védekezés: 1-5 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 10% esély 1 vagy 2 gömbre, 10% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re,1% esély 1 Senzou babra,1% esély Kaio-ken karkötőre
Alappontszám jár érte.
Közepes bot
Tanultsága: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: 1-4 szint között (random), Védekezés: 4-7 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 15% esély 1 vagy 2 gömbre, 15% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 3% esély 1 Senzou babra, 3% esély Kaio-ken karkötőre
Alappontszám * 1.2
Nehéz bot
Tanultsága: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: 1-4 szint között (random), Védekezés: 6-9 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 20% esély 1 vagy 2 gömbre, 20% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 5% esély 1 Senzou babra, 5% esély Kaio-ken karkötőre
Alappontszám * 1.4
Ritka bot
Tanultsága: Gyors ütés: 4. szint, Végső támadás: 4. szint, Védekezés: 9. szint
Nyeremények, ha legyőzöd: Fix 15-20 gömb (random), 50% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 10% esély 1 Senzou babra, 10% esély Kaio-ken karkötőre
Alappontszám * 2
A ritka NPC (bot) óránként csak egyszer bukkan fel az arénában, és mindig maximális (4-4-9) tudással rendelkezik.
Harciereje kiszámíthatatlan, viszont a legyőzéséért járó jutalom is kiemelkedően magas!
Az arénában könnyen felismerhető, mivel sötét háttérrel és arany betűkkel van jelölve.
Bár a legyőzése komoly kihívást jelent, rengeteg pontot és értékes nyereményeket szerezhetsz általa.
Könnyű bot
★
Tanultsága: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: Nincs, Védekezés: 1-5 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 10% esély 1 vagy 2 gömbre, 10% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re,1% esély 1 Senzou babra,1% esély Kaio-ken karkötőre
Alappontszám jár érte.
Közepes bot
★ ★
Tanultsága: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: 1-4 szint között (random), Védekezés: 4-7 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 15% esély 1 vagy 2 gömbre, 15% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 3% esély 1 Senzou babra, 3% esély Kaio-ken karkötőre
Alappontszám * 1.2
Nehéz bot
★ ★ ★
Tanultsága: Gyors ütés: 1-4 szint között (random), Végső támadás: 1-4 szint között (random), Védekezés: 6-9 között (random)
Nyeremények, ha legyőzöd: 20% esély 1 vagy 2 gömbre, 20% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 5% esély 1 Senzou babra, 5% esély Kaio-ken karkötőre
Alappontszám * 1.4
Ritka bot
★ ★ ★
Tanultsága: Gyors ütés: 4. szint, Végső támadás: 4. szint, Védekezés: 9. szint
Nyeremények, ha legyőzöd: Fix 15-20 gömb (random), 50% esély 5000 - 10000 közötti SFC-re, 10% esély 1 Senzou babra, 10% esély Kaio-ken karkötőre
Alappontszám * 2
A ritka NPC (bot) óránként csak egyszer bukkan fel az arénában, és mindig maximális (4-4-9) tudással rendelkezik.
Harciereje kiszámíthatatlan, viszont a legyőzéséért járó jutalom is kiemelkedően magas!
Az arénában könnyen felismerhető, mivel sötét háttérrel és arany betűkkel van jelölve.
Bár a legyőzése komoly kihívást jelent, rengeteg pontot és értékes nyereményeket szerezhetsz általa.